Vrijwilligers van de Adriaan Donker Stichting

Een gezellige en actieve groep mensen brengt met groot enthousiasme de museumboerderij tot leven. Tijdens rondleidingen tonen zij het Westfriese boerenleven van vroeger.

Andere vrijwilligers verzorgen de tuin en het erf in passende stijl. Gebouwen, meubilair en voorwerpen worden door hen beschreven en in goede staat onderhouden.

Twee keer per jaar, in het voorjaar en in het najaar wordt er een activiteit georganiseerd voor alle vrijwilligers.

Zelf vrijwilliger worden?

Heeft u zin om ons te versterken? Neemt u dan contact met ons op via het contactformulier of kom gewoon eens langs.

U kunt eerst vrijblijvend kennis maken en, als het u aanspreekt, aan de slag in het museum. U kunt zelf bepalen hoeveel tijd u er insteekt en wat u het liefst wil doen.